دیگر مهم نیست بودنت از مهدی لقمانی

Menu
WelCome To My Blog :)


Posts About Links etc

Archive
♦<-ArchiveTitle->♦

Design

Template: Sevin Theme

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 128
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 665
بازدید کل : 190873
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 480
تعداد آنلاین : 1

کد فـلـش کـردن لـیـنـک هـا

JKS

فقط کی پاپ و دابل اس

دختر مهربون



دیگر مهم نیست بودنت از مهدی لقمانی

روزی آمد که دل بستم به تو،از سادگی خویش دل بستم به قلب بی وفای تو روزها میگذشت و بیشتر عاشقت میشدم،

یک لحظه صدایت را نمیشنیدم غرق در گریه میشدم روزی تو را نمیدیدیم از این رو به آن رو میشدم!

گفتی آنچه که میخواهم باش ، از آنچه که میخواستی بهتر شدم گفتی تنها برای من باش ،

از همه گذشتم و تنها مال تو شدم روزی آمد که من مال تو بودم و

تو عاشق کسی دیگر اینک تنها اشک است که از چشمان من میریزد تنها شده ام ،

باز هم مثل گذشته همدم غمها شده ام راهی ندارم برای بازگشت ،

به یاد دارم شبی دلم تنها به دنبال ذره ای محبت میگشت نمیپرسم که چرا مرا تنها گذاشتی ،

نمیپرسم که چرا قلبم را زیر پا گذاشتی میدانستم تو نیز مثل همه … نمیبخشم تو را … دیگر مهم نیست بودنت ،

احساس گناه میکنم در لحظه های بوسیدنت نمیبخشم تو را ، این تو بودی که روزی گفتی با دنیا نیز عوض نمیکنم تو را دنیا که سهل است ،

تو حتی نفروختی به کسی دیگر مرا مثل یک جنس کهنه ، دور انداختی مرا!

نمیدانستم برایت کهنه شده ام ، هنوز مدتی نگذشته که برایت تکراری شده ام مهم نیست ،

برای همیشه تو را از یاد میبرم ،قلبم هم نخواهد، خاطرت را خاک میکنم تو نبودی لایق من ،

تو نبودی عاشق من ، میمانم با همان تنهایی و  غم تو را نمیبخشم ، و اینک روزی آمده که به خاطر تو حتی نمیریزد یک قطره اشکم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت21:37---24 آذر 1392
سلام وب خوبی داری زیباست بهت تبریک میگم خوشحال میشم به منم سری بزنی ونظرتو بگی........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: